12 Mart 2011 Cumartesi

Haydari - 167

- işler iyi abi, dürümden kazanıyoruz.

- ortada doğu var, yandan geç!

- siz benim hangi acılardan yediğimi nerden bileceksiniz?..

- davar saati...

- şarklılardan fal tuttum.

- at arabasının boku çıktı...

- mahallemizde baskı yoktur, işkence vardır!

- ayının personeli...

- faşizmin hit'leri var!

- gecegökdelen...

- din'lenmem lazım...

- bir kele, 'saçından, başından utan' diyemezsiniz!

- deniz havası yaramadı kaptan kusto...

- prensin yarası azdı! pamuk prensesi çağırın!..

- kibritçi kız, çakmakcı kadın oldu artık!

- Q7 cüceler...

- nasrettin hocanın yaptığını yapma, fıkralarını oku!..

- beyaz yatlı prens...

- dede korkutma beni...

- robinson kurusonun yanında yaş da yanar!..

- licht tatlı cadı...

- üçe kadar sanıyorum!.. bir gibi, iki gibi, üç gibii...

- telefon ideolojimi veriyorum, kaydet! az konuş, meşgul etme!..

- gecekonduma poliskondu...

- bilgisayarıma el kondu, el kondular yıkılsın!

- lütfen ceketinizi yağmurlara asmayın!..

- sezen aksu'nun söz yazarı varsa benim de cümle yapımcım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder