24 Mart 2011 Perşembe

Haydari - 176

- sıra dışı insanlar kuyrukta beklemez!

- belediyenin bank yerleşkesi...

- bir demet yasemen devrimi...

- sokağın sesi de emniyet kayıtlarında...

- bu şehrin gürültüsü çok yanıktır!..

- beyler aralara husumet sokmayın!

- pilav gününden dönerken kaşım kırıldı...

- ya çağrılan ruh ruhsuzsa?..

- anne sütünün son kullanılma tarihi...

- bugün de geçeli çok oldu mu?

- kuram çarpsın ki...

- ülkemizin dört tarafı kameralarla çevrilidir!

- sahte viks yaşları bunlar!

- siyasete giriştim. bi kafa bi tekme...

- balık etiketli kadın...

- kızım sen istanbul'un neresindesin?..

- paramparça tesirli bomba...

- doğuluyu kontrol hapı...

- çok acıkınca, arkadaşlar beni et lokantasının acılı servisine kaldırmış.

- arabam yolda kalınca, itici tipleri ararım!

- fiyatlarımız uygun kazıktır!

- deniz manzaralı sosyal paylaşım sitesi...

- 'bugün de karnımızı doyurduk. çok şükür yarabbi' nin tersi; 'bugün de aç kaldık. çok teessüf ederim allahım' dır!..

- bütün tersliklerden beni sorabilirsin! hepsi beni bulur!

- halt yapıdan oyuncu çıkmaz!

- lütfen ağlama duvarının dibine göz yaşı dökmeyiniz!..

- uyurken de dik yat! başın öne eğilmesin!..

- morarmak ve ötesi...

- beni naklen yayın!

- haftada en az iki defa balık katletmiyeceksin!

- marmara fay hattı üniversitesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder