31 Mart 2011 Perşembe

Haydari - 180

- rüyalar gerzek olsa!


- ben yandım sen krem kullan!..


- silah arkadaşım olacağına saz arkadaşım olsun!


- dürüm değerlendirmesi...


- madem uçak savarsın, ne diye bombalıyorsun?


- aykırılık kolay değil / onu gel sen bana sor


- amblemi ampul olanın, burnu nükleer atıktan kurtulmaz!


- arkadaşlarının arasında bu kepazeliği ilk beğenen sen ol!


- haçlı seferine karşı hacılı seferi bile olamadınız...


- yazıktır, kötü oynayan da kazansın!


- en iyi sefer tasıdır!


- karalar bağlamış kuvvetleri...


- işgalciliğimi nato'da mermerci olarak yaptım...


- sazım kısaldı çalamıyorum.


- 'hekime şiddete hayır' yürüyüşünden gelip, 'kadına şiddete hayır' yürüyüşüne gitmekte olan kitlesel eylemciler, otobüsünüz hareket etmektedir!


- yorgun savaşçının emarı çekilecek!


- harap ülkeleri...


- altın anahtarı paspasın altına bırakamıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder