24 Eylül 2010 Cuma

Haydar Işık / Başaltı notları - 93

- cumaya gittim, gelince galeriyi dağıtacam

- türkiye'de kişi başına düşen cami sayısı, kişinin başına düşecek kadardır

- altın çilekten sonra; başbakanın anasonlu ekmeği, hüseyin çelik'in erik hoşafı, bülent arınç'ın arpa mayası, abtullah gül'ün elma yanakları... pek yakında

- tekel bayiinde, rakısını sıkı sıkı paketleyen adam artık şöyle diyecek; "usta beni iyice gazetele! mahalleden geçerken görmesinler"

- almanya'da da strasse baskısı

- haşmet babaoğlu futbolu yorumlayınca, önemli yerlerinin altını çizesim geliyor

- dumansız ve yobazsız hava sahası

- nükleer santralın pencere önlerinde, begonyalar, hanımelleri, açelyalar, çiğdemler, nergisler

- bu yobazların alkollüsü yok mu? haftaya gelir demiştiniz

4 yorum:

  1. cumaya falan gitmedim, döverek götürmezlerse gitmeyi de düşünmüyorum. Burada yazılanların altında neden sifir yorum yazdığını merak ediyorum. tırstık mı, yorum mu yok!!!

    YanıtlaSil
  2. yorum yazanlara portalimiz acik. ne diyelim. haydar isik

    YanıtlaSil
  3. Mühiş keyifli espriler.
    Tebrik ederim

    YanıtlaSil