30 Eylül 2010 Perşembe

Haydar Işık / Başaltı notları - 97

- şimdi bu kopya skandalından sonra, ali topu tuttu mu, tutmadı mı?

- gülümseyin! anlıyorum...

- imza günlerinde yazarlar, okurlarına dövme yapsın

- parmak basarım kı, çok okumak istemiştim

- işkenceci polisler anılarını yazsın

- kırık kalpliler de 'düz taban' statüsüne alınıp, askerlikten muhaf tutulsun

- istanbul'un neresindensin sorusuna, 'kuzey istanbul' denilebilsin

- saygıda kusur etmeyi seviyorum

- kaynar su döküldü, askerliğim yandı

- iktidarın sanat anlayışı; her türlü portre çizilir

- tam da terörü bitirme noktasında, bomba gibi haber olmasın

- tek tip değil, tek tük askerlik olsun

- küçükleri gözlerinden, büyükleri de ellerinden anlamaya çalışırım

- ver kopyayı ihaleye, sektör oluşsun

- ben, nükleer santralde çalışan elemana, hayırlı işler demem

- hangi barajı kaldırsam hükümet çıkıyo

- yaşasın 12 dev-genç adam

- gözaltından geç, aşşağı bireysel katliama doğru yürü! ilk toplumsal sürgünden sağa, ikinci diasporadan gir, karşına çıkan ilk jenositte dur! işte ben oralıyım dostum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder