4 Eylül 2010 Cumartesi

Kadınlar ve kullanma kılavuzu - 1

Eğer seni başka denyolarla kıyaslayıp; “Siz erkekler var ya, çok hayvansınız” diyorsa...
İtalyan futbolcu Centile vardı, kasap Centile. Tekmeyi geçirdiği futbolcunun futbol hayatı biterdi. Centile’nin tekniklerini iyi incele ve hemen geçir tekmeyi. Söylemeye gerek yok, hemen terk et.

Eğer sana; “Eski erkek arkadaşımla bir yemek yesem ne olur ki, hem bana önemli bir şey söleyecekmiş çok merak ettim” diyorsa...
Hemen darbe planları içinde olduğunu çevreye yay. Taraf Gazetesi’ne sevgilinle ilgili belgeler yolla, mutlaka Balyoz ve Ergenekon gibi bir operasyondan götürürler. Direkt olarak terk et tabi ki.

Eğer ikide bir sana; “Kafam karışık, bana zaman ver...” diyorsa...
Rize’ye, heyelanın en sık olduğu yere götür. Ayrıca ne olur ne olmaz, bir de yağmur duasına çık.

Eğer sana; “Hayatım ben makyajımı yapıp aşağıya ineceğim” deyip, seni 2 saat apartmanın önünde ağaç ediyorsa...
Hemen evi yak, itfaiye sokağa giremesin diye de arabanı biçimsiz bir şekilde park et.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder