2 Ekim 2010 Cumartesi

Haydar Işık / Başaltı notları - 98

- numan, erbakan'ın elinden kurtulmuş

- madem pembe köşk, niye hala bayan cumhurbaşkanı çıkamadı

- perakende iyi günler, toptan iyi aylar

- nüfusda haydar, kütükde haydar, bundan böyle benim adım haydari

- yediğin içtiğin senin olsun, göreceli kavramları anlat bana

- yatacak yeri olmayan, ayakta kalmayi bilecek

- çay demliğinde beyaz peynir olsam

- bu inşaat alanına girmek, karlı ve hisseli bir iştir

- hektar, yanabilen tek yüz ölçümü birimidir

- zenginin malıyla çenemi kırdım

- ben kızılderili atasözlerini kullanıyorum şekerim, çok faydasını gördüm

- kimseyi karıştırmam, hastane özelim

- seni çok seziyorum

- aşkın üç harfi, alfabenin başka harflerinden oluşturulsun

- aşkın 4 harflisi geldi mi

- haydi hep beraber, kentsel dönüşüm projesini, sulukule'de kutlayalım

- polis gözaltından evvel, ufak bir gazaltı yapmayı bıraksın artık

- hamur kağıdı bozuk medya patronu

- galataport'ta tükenecek var

- seri komplo üretilir. iade kabul edilir

- resmi ideoloji harbi olsun

- at yarışçılarını da vururlar

- oğlum sana soruları değil, üniversiteyi satın alsam

- haşmet abi yenge evden çağırıyor, bırak artık facebooku

- magazin dünyası karanlığın etrafında 24 saat döner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder