12 Ekim 2010 Salı

Haydari - 103

- bir başkadır benim katliamım

- lütfen bu duvarın dibine küllerinizi dökmeyin, anka kuşu türüyor

- zaman facebook gibi akıyor

- şans topunun tamamı bize geçmeli

- tarihi eserleri kazı kazan

- el farkı abi, adam lezzetli dövüyor

- parayla saadet partisi olmaz

- sözlerden zehirlendim, geçer şimdi

- şeriatın kestiği parmak yerine dikilsin

- altın kalpli olma mezarını açarlar

- 'serin bir yaz akşamı konserinde, şarkıların sıcaklığıyla ısındık' ayaklarını bırakın artık

- tansiyonu olan halklar birden ayaklanamaz

- emretme komutanım, kendin yap

- gözümle görmediğim müziği dinlemem

- çok tutumlu bir adamım, bir tek dileğim var

- yarbay, generalleri dövecekmiş gibi sıfatlanmış

- hoşçakalmak benim tercihimdir

- bu yaşıma kadar hala temizim, kinlenmedim

- kul hakkı yer de içer de, kime ne

- engelleri aşşağılıyalım

- pembe köşkün twitter kalem müdürü de olsun

- bana ne abi, ben yurdum duymazım

- ülkücü diva engellenemez

- cemil çicek açıyor

- kanıma dokunan A RH negatif

- asıl acılı olan adana üssü

- ya mehmet ali birant'ın dili sürçmesse

- hükümet 5 dakka molla veriyor

- kutsa beni imam

- faşist 'çet'leri dağıtacağız

- buyur bi yeminimizi iç

- kurşunlu benzim solmuş

- göç olsun temiz olsun

- bunlar ılımlı islamı da kaynatacaklar

- kısa dönem asker emirlerinize hazırdır ama görüşleri dinleyemez

- bu mahalleye yasak aşk giremez

(Zaten beğeniyordum ama, şu 'Haydari' başlığına geçtikten sonra iyice döktürmeye başlayan Haydar kardeşime huzurlarınızda "teşekkür etmeyi sevmeyen bu toplumun bir üyesi olarak" teşekkür ederim. Beynine sağlık Heydo.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder