15 Ekim 2010 Cuma

Haydari - 104

- selin yüzünden ölecem

- sana methiyeler dizecem ama, iyi bir tarafın yok ki

- ne ararsan mona lisa'da ara

- sinir krizimi çözelim

- kamu vicdansız seni

- 18 yaşından küçük gıdasızlar büyüyemez

- emenike, mehmet aurelyo ve kolin kazım'a şapır şupur, mesut özil'e gelince yarabbi şükür

- polis 'üst kimlik' aramasını ayrıca yapsın

- ekmek aslanın ağzında da, ödenekteki aslan payı nerede

- kulaktan kulağa kimlik tesbiti

- haliç'te yaşayan simonları satıyorum

- garson bey, bana bir gizli servis

- önemli olan ilk insanlık

- savaş gemilerinde sucuklu tost, çay ve martılara simit atma keyfi olur mu

- anahtarı içimde unuttum

- okyanusta balıklara yoldaş olsam

- yine yakmış yar web sayfasının ucunu

- karınca kararınca; hiç bir karınca ezilmeyecek

- iyice alın teri dök! bişeyciğin kalmaz

- bari bu genel seçimden evvel, doğal gaz dağıtsanız

- parası olana süspansiyon

- valla bu konuda benim vicdanım çok ret

- beslenmeyle ilgili ölçümlerde, roma rakamı kullanılsın

- öldürmeyen hastane öldürmez

- önemli bir protokole gidiyorum hanım pijamalarımı hazırla

- arkadaşın ses kirliliği çok güzeldir, hadi bir kirlet de duysunlar

- boş vakitlerimde dudak okurum

- her ne kadar dilim pelin batu olduysa af ola

- ekmeğin yüzde 15'ine zam yaptınız, bari yüzde 85'i bize kalsın

- ya hiddink gitmezse

- şiddetli yağma

- kadın haklarında etiyopya'dan geriyiz ama erkek haklarında, onlardan iyiyiz

- pek tip yüzbaşı

- midem bulanıyor kusturicam

- bej vakti namaz

- hani fakir ama gururlu 7 milyon emekli vardı ya

- obama'ya ödül verdiğin sürece, no bel nooo

- söför bey, silivri'de darbe durağında inecek var

- tayyip utancından madenin dibine girmiştir

- yesil kartım var, kırmızı etim yok

- askerliğimi nato'da uzatmalı sömürgeci olarak yaptım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder