7 Ekim 2010 Perşembe

Haydari - 101

- fatmagül'e uzanan cinsel organlar kırılsın

- lorik cana geleceğine mala gelsin

- hisselerim var ama hislerim yok

- defansa yardım etmeyen allahından bulsun

- toplu taşınma: yılmaz vural, bülent uygun, rıza çalımbay, ziya doğan, güvenç kurtar

- ismin halinden çok, insanin hali önemlidir

- sms selam söyle benden sılaya

- sınav kazanmak ayıptır, günahtır

- 'köprüden geçene kadar ayıya dayı de' önermesi, boğaziçi köprüsü için geçerli değildir

- bir uçak firmasında rehine olmayı seçtim

- kadına şiddet ile sarıl

- havadan korsan olunmuyor

- asalet mülkün temelidir

- insanlar doğar, büyür, öldürücüdür

- sabır taşı atan çocuklar akıllıdır

- vay be yaşlandık, zaman ne de kanlı geçiyor

- yemek kitabı sol elle tutulup, sağ göz ile okunur

- din işçisiyle, devlet işçisi birbirine girdi, ayırmaya çalışıyorum

- açıklık grevine giriyorum

- şu uzaya müslüman bir astronot gidip de namaz kılamayacak mı yahu

- döviz rezervindeki artış bana girsin

- bilinç altıma aperatif bi iki yazı okudum, birazdan bilinçli olurum

- kiloduma yasal düzenleme istiyorum

- hacı astronot

- bugün gelemem canım, ölümden döndüm, çok yorgunum

- iran'da yaşasaydım, ikinci el füzem olurdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder