6 Ekim 2010 Çarşamba

Haydari - 100

Haydar Işık, Başaltı Notları'yla dalya dedi. Ve köşesinin adını yakında çıkacak olan kitabının adı olan Haydari'ye çevirdik.

- norveç'de biri yaralandığında, 'çok acele soğuk kana ihtiyaç vardır' diye mi anons ediliyor

- açık öğretimde türban olur mu

- bari postacının getirdiği elektrik faturasında, satırlara son verilmeden evvel, selam sevgi ve muhabbet olsun

- ecelimle birlikte susadık

- türbani versace'den alanla, allah arasına girilmez

- benden lobi adamı olmaz

- vicdani yoksa elini nereye koysun

- intihar girişimi ağır geliyorsa komaya girin

- bugün iran tipi saç bağı, yarin iran usulü pirinç kırbaç, seneye de, sözlü sataşmadan idam

- 7 kişi birleşip komaya girdik, çok karlı

- beni türk aktarlarına emanet edin

- cehennem, ana fay hattının altındadır

- saatli bomba hep geri kalsın

- çok parası olan, çok okuyanla çok gezeni döver

- allah bana zihin açacağı versin

- sabah evden çıkarken ahlaklı olmayı unuttum

- dna testi için çalınmış sorular

- hapşırdım, doğanın ahengi bozuldu

- hisslerimde tercüman hatası yapıyorum

- leydi gaga'ya benden iyi ceket olur

- beni anlamak için lütfen içeriğime tıklayınız

- ölüm, atomun kabuğunda mıdır, çekirdeğinde mi

- diklenme üçgen, senin de teoremin bozulur

- en büyük bedelli bizim bedelli

- tek tip sermaye uşaklığı

- ekmeğimi taş fırından çıkartırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder