4 Ekim 2010 Pazartesi

Haydar Işık / Başaltı notları - 99

- resmi dil türkçe please

- mantık evliliğinden olma bir kızımız, aşk evliliğinden iki oğlumuz ve ticari beraberliğimizden de bir çift ikizimiz var

- gözümü doyurdum sıra göz bebeklerimde

- hoşça kal sevgilim, aşkını helal et

- kimi bedelli kimi bedenli

- zaman dilimine vişne reçeli sürdüm, zaman daha tatlı geçiyo

- ben sanal vurgunum

- resmi dil türkçe, resmi dal söğüt

- askerde çarşı, jandarma kontrolüne karşı

- meteroloji bugün ilk defa uyarmak yerine uyandırınca, işe geç kalmaktan kurtuldum

- yiğidi öldür, taşınır mallarını al

- paşa babam çok zarif ve ince bir adamdı, beni hep tankla okula bırakırdı

- düşünce, dizleri kanar suçun

- kapansın sel kapıları bir daha açılmasın

- esref bitlis'i kim öldürdü? a) mit b) derin devlet c) jitem d) mit ile jitem e) derin devlet ile mit f) mit ile derin devlet g) derin devlet ile jitem f) hep beraber

- turkcell'den deprem fay hattı. sallandığında boşluğa bırak

- fay istanbul'un haline

- türkiye solu kendini yenileme aşamasındadır. tekrar deneyiniz

- erzurum yöresinden alinan bu uzun havayı hidayet türkoğlu seslendirecek, feleğin çemberi

- yıkanacak kan yerde durmaz

- kredi kartımın son limiti de, intihar masraflarım için kalsın

- http://www.genelev.com/. tıkla dur

- hasmet babaoğlu: kazak erkek

- arkadaş anadolu'dan geldi. seksi çok güzeldir

- kıza mesaj atıcam

- dünyamız kirlendiğinden beri prizmatiktir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder