20 Ekim 2010 Çarşamba

Haydari - 105

- ya disiplin kurulunda disiplinsiz biri varsa

- boş vakitlerimde gözlerden öfke okuyorum

- yürü ye kulum

- göğüs farkıyla utanıyorum

- saatim yok, telefonun da şarjı bitti, zamansız yakalandım

- allaha BİM şükür

- kültürel mirası barajın altında bırakıyorum

- bekleme yapma devrim et

- önce sağlık ama fişinizi alın

- düşünce akrabası olmak istiyorum

- müslümanlığın 6. şartı hoşgörü olsun

- garibanın yıllık izini oturma odasında geçer

- ya tayyip ingilizce öğrenirse

- havva bugün sinirli

- garip kuşun yuvasını müteahit firma yapar

- HSYKtir lan

- vergi affetmedi beni

- yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman yangını gibi kalleşçesine

- özel kelam müdürü

- ne kadar içten ve sıcak savaşıyorsun

- kız teknik değilse, meslek lisesini nasıl bitirecek

- zamanın boşluğuna çöp atmayın

- karar organı nakli

- siz de kuzulara kurban olun

- insanlık için emekli sandığı ile bağ kur

- kaşar döngü, kısır döner

- orman yankısı olsun

- kendime az güvenim yok

- türk parası bozuk

- intihar girişimi için başvurular başladı

- bakkal efendi bana kıyma

- bel seviyesinde düşünüyorum

- ya erbakan başbakan olursa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder