11 Eylül 2009 Cuma

Call-center muhabbetleri - 2

- Temsilci : Evli misiniz ?
- Müşteri : Hayır müzmin bekarım. Aman evladım sen sen ol, sakin evlenmeyeceğim deme. Bak güzel bir işin varmış, bankada birini ayarla, yaşın geçmeden bir an önce evlen. Sonra bizim gibi turşunu kurmasınlar. Abla nasihati!

- Temsilci : İyi günler İnci Hanım'la görüşebilir miyim?
- Müşteri : Annem hacca gitti, 28'inde gelecek.

- Temsilci : E-mail adresiniz varsa alabilir miyim?
- Müşteri : bradpit@m... kendisine çok benzerim de?

- Temsilci : Medeni durumunuz?
- Müşteri : Bekarım
- Temsilci : İnternet şubesine kayıtlı mısınız?
-Müşteri : Eşim kullanıyor.
-Temsilci : Bekarım demiştiniz!
- Müşteri : Ben her gün kalbime imza atıyorum!

- Temsilci : Cep telefonu kullanıyor musunuz?
- Müşteri : Gazeteden kuponla almıştım, on gün sonra gelecek..

- Temsilci : İyi günler, nasıl yardımcı olabilirim?
- Müşteri : Benim dün son ödeme tarihiymiş, ama extre bugün geldi. Bugün yatırırsam faiz işler mi?
- Temsilci : Evet geciktirdiğiniz için faiz işler.
- Müşteri : Ne biçim bankasınız diğer bankalar böyle olunca faiz almıyorlar, iptal ediyorlar.
- Temsilci : Şu andaki uygulama böyle, baska yardimci olabileceğim bir konu var mı?
- Müşteri : Yok.
- Temsilci : İyi günler size
- Müşteri : Size kötü günler. Köpek sıçsın sizin bankanıza!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder