12 Kasım 2009 Perşembe

Taraf Gazetesi 20 Soru sordu, cevapladım

Yılmaz Okumuş
1- En sevdiğiniz kelime nedir?
Trabzonspor : 6 – Fenerbahçe : 0

2- Nefret ettiğiniz kelime nedir?
Bu senaryoyu beğenmedim, yeniden yaz.

3- Ne sizi heyecanlandırır?
Bir şeylerin değiştiğini görmek (Taraf'ta böyle çıkmadı)

4- Heyecanınızı ne öldürür?
Uykusuzluk

5- En sevdiğiniz ses nedir?
Bir bebeğin agu bugu diyerek çıkardığı keyifli sesler.

6- Nefret ettiğiniz ses nedir?
70 desibeli aşan her ses.

7- Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Fenerbahçe’nin kalecisi olmak istemezdim. Çünkü geleni yerdim.

8- Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Dilimi burnuma değdirmek isterdim.

9- Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Laz Marks Emice. Adam 200 küsur yıldır yaşıyor.

10- Nerede yaşamak isterdiniz?
Barcelonahavanatrabzonrizeistanbulkemerparis

11- En önemli kusurunuz nedir?
Bu tür soruları, aslında olumlu bir özelliğini sanki bir eksiklikmiş gibi gösterip cevaplamak. Örn; ‘hayır’ diyememek…

12- Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
Haftada 2 kere halı saha maçı yapmak.

13- Kahramanınız kim?
Mağara duvarına ilk yazıyı yazan, ilk şekli çizen homosapiens. (O olmasaydı yazarlıktan - çizerlikten ekmek yiyemezdik)

14- En çok kullandığınız küfür nedir?
Küfür ettiğim görülmemiştir. Gördüm diyenin ana…

15- Şu anki ruh haliniz nasıl?
Şu an ve daima, hep keyifli ve mutlu. Sadece bir kere, o da bir arkadaşa bakmak için depresyona girmiştim.

16- Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Herkesten yeteneğine göre, herkese ihtiyacı kadar.

17- Mutluluk rüyanız nedir?
Gördüğüm rüyaları bir hatırlayabilsem…

18- Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
Öldükten sonra cennete gitmek için koca bir ömür didinmek. Oysa cenneti dünyada kurmak mümkün. (Ama sadece ‘huri’ler olmayacak, ‘nuri’ler de olacak. Kadınlara haksızlık olmasın…)

19- Nasıl ölmek isterdiniz?
Açıkçası hiç ölmek istemezdim…

20- Öldüğünüzde Tanrı'nın size kapıda ne söylemesini isterdiniz?
Gidiş yolundan puan verdim, ateist olarak cennete girmeye hak kazandın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder