3 Kasım 2009 Salı

Haydar Işık / Başaltı notları - 16

- yazmasam çatlardım. bi ara patlar yumurtalarım şişerdi. 1 kasım 2009 tarihli ntv'de, oğuz haksever'in sunumuyla `gün ortası` haber bülteninde, fransa'da sarkozy'nin başlattığı ulusal kimlik hareketinin ırkçı ve faşist bir dalgalanma olduğu anlatıldı. gerçi haksever haberi sunarken kaş, göz ve gözlük saplarını oynatarak türkiye'de yaşanan kimlik sorununu, okumaya çalıştığı haberle bütünleyerek ti'ye almaya çalıştı (gibime gelir). büyük düşünür deniz baykal'ın da dediği gibi; kürdü, lazı, amerikalısı, israillisi, papua ginelisi, şebinkarahisarlısıyla hepimiz bir türküz. üst kimlik de türktür, alt kimlik de… nedir bu demokratik, memokratik hak? yok açılım maçılım. bakın kürtten cumhurbaskanı da oluyor, pezevenk de… türkten de. yani koşullar eşit. neyse ben yazacağımı yazdım. yumurtalarımın veya bi başka yerimin şişme ihtimalinden de kurtuldum. darısı sizin başınıza.

- almanya'nın acı vatan olduğunu yazmaya gerek yoktur. oturma salonumuzun televizyonlu köşesinde çoluk çocuğumuzun seyir zevkine bir dizi, diğer tarafında da; ah istanbul istanbul olalı / hiç görmedim böyle keder...

- ülkenin domuz gribi haritası bir bütündür, bölünemez!...

- GDO’şluk etmeyin!. genetiği değiştirilmiş organizmaları istemiyoruz! yok eğer değişecekse bayatlamış ekmeği pirzolaya, musluktan akan şehir sularını da tekirdağ rakısına çevirsinler.

- yurtdışından gelen domuz gribi aşılarının içinde katkı maddesi olarak alkolün de var olduğunu duymuştum. acaba tayyip bu nedenle mi "aşı olmayacağım" demiş?

- futbol bir bahis oyunudur. takım ruhuna el fatiha...

- sermaye uşağı aranıyor. sigortalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder