15 Kasım 2009 Pazar

Haydar Işık / Başaltı notları - 19

Meclis’ten Demokratik Açılım... Kim nasıl konuştu?
Deniz Baykal : merhaba afrika'daki türkler, merhaba türki cumhuriyetleri, hello kıbrıs, selamunaleyküm tebriz, günaydın iskeçe, her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan korkma!..
korkma sönmez bu şafaklarda yüzen... yüzen dedim de, antalya geldi aklıma... merhaba antalya, fifti point... kısaca herkese türkçe selamlar. hatta selam, selamin, selaminaleyküm... ben, sen, o. biz, siz, onlar...
bakın benim gözlerim de çekik, bana "sen japonlara benziyorsun" diyorlar. ben kalkıp birgün japon oldum mu? hiç plajlarda ikonluğa soyundum mu? japonu da türktür, türkü de japon değildir.
şimdi cristofır daum ülkemizde yaşıyor diye kalkıp almanya'yı mı kuralım? roberto carlos'a toprak mı verelim? zaten hergele iki de bir gittim gidecem diyor. top her taca çıktığında basına açıklama yapıyor. çek git o zaman. seni tutan mı var. sen gidersin, ismail köybaşı oynar orada.
bu tip bölücü oyunlara gelmeyin. ben ülkemizdeki taşların sayımını yaptırdım. tek taş eksik çıkarsa bu hükümeti sorumlu tutarım. koltuğumun ayarıyla da oynamayın! yasam küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymaktır. benden büyük 6 milyon 224 bin 119 vatandaşım var. hepsi de türktür. bazıları türk oğlu türktür.

Ahmet Türk : allah benim canımı alsın da kurtulayım sizin elinizden. şu demokratik açılım hayata geçsin ben domuz gribi olayım. iki kutu radioparm içip gideyim. soyadımı değiştirip "anıtkabir" yapayım. devlet bahçeli'yle kirve olayım. daha ne diyeyim.

Devlet Bahçeli : bir iki, bir iki uuuuuuu ses kontrol uuuuuuu!.. sevgili otağ vekilleri, sayın kıl çadır konukları. öhö öhhhü!.. erciyes'te üşütmüşüm sesim kısık. bizim bozkurtlara dedim, yaylalara çıkmayalım, bu mevsimde soğuk olur diye, dinleyen kim? kurt kocayınca maskara olurmuş. simdi geleyim kürt meselesine. bunlar kürt olmadan evvel bizim gibi ülkücülerdi. önce kart sonra kurt oldular ya... iste o dönem kurttular sonradan kürt oldular. keşke öyle kalsalardı, hep beraber kurt olur iktidara gelirdik. neyse bizi meşgul etmeyin aksama topluca dağa çıkacaz. sayın deniz baykal da bizimle gelecek.

Diyarbekirli vatandaş Şeyhmuz : şimdiye kadar dağlara taşlara 400- 500 milyon avroyu bomba olarak attınız. onlardan bir milyoncuğunu bana verseydiniz kredi kartı borçlarımı, ev sahibine olan kira ödemelerimi, çocukların okul masraflarını karşılar kalanıyla da istihdam alanı açar yüzlerce insani işe alır... ahh noluya lan? beni niye tutukluyorsunuz? ahh...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder