25 Ekim 2009 Pazar

Haydar Işık / Başaltı notları - 13

- Taraftarı olmadığınız bir derbide gülen taraf siz olun!

- Devletin tüm birimlerinden kürt halkına sesleniş; ağlayın çekiyorsunuz

- Yaprak dökümünü seyrediyorduk. cem'in öleceği dakikalardı. göğsümün ortasında bi daralma ve yanma hissettim. spazm mı, kriz mi öyle bişeydi galiba geçirdiğim. eşime seslendim, yardım istedim. beni duyar gibi oldu. "pışşt. gürültü yapıp mırıldanma" dedi. sustum. cem ölmüştü, bunu farkedebildim. Eşim hüngür hüngür ağlıyordu. gördün mü bey, cem, cem öldüüü .. Oysa ben çoktan olmuştum ... büyük bi ihtimalle böyle kritik bir sahnede rahmetli olduğum için eşim beni affetmemişti ...

- "Sizin Hiç Babanız Öldü Mü" şiirinden örnekler sundu yaptığı son konuşmada şair tarafını estirip Cemal Süreya'nın Tayyip. işte o şiir ve Tayyip zekasıyla yorumlanışı:
Sizin Hiç Babanız Öldü Mü?
ölmesin inşallah.
benim iki kere öldü kör oldum
Allah Korusun bi daha.
yıkadılar aldılar götürdüler.
Kul e'ûzü birabinnasi.
Siz hiç hamama gittiniz mi?
takunyalarınızla gidin kısmetse
ben gittim, lambanın biri söndü.
enerjiden sorumlu bakanımı aradım.
Gözümün biri söner kör olurum maazallah,
sonra derim minelcinneti vennas

- Milli takımın başına imam gelsin! ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder