2 Ekim 2009 Cuma

Haydar Işık / Başaltı notları - 3

- Allah taksitlerimi affetsin

- 1990 yılının 1 mayıs'ında frankfurt meydanına kitle ile yürürken, "faşist çeteleri dağıtacağız", " kahrolsun karanlık güçler" gibi sloganların etkisiyle coşa gelip sigaraya baslamıştım. 2000 yılı şubat ayının ikisinde, evimi taşırken basamaklara yorgun halimle çöküp, faşist çetelerin dağılmadığını ve karanlık güçlerin hala kahrolmadığını farkedip sinirle sigarayı bıraktım

- askere yargı yolu açıldığından beri avcılar kavşağı rahatladı, boğaziçi şenlik yaptı

- türkiye türkiye cinnetim

- diyarbakırspor; toplu siyaset

- boku çıktı çalıştayı

- içerde iki ihtimalli yaşıyorum. ya yaşar ya ölürüm

- rüstü rençber; hatalı kul

- intihar edecek adam ölüsünden bellidir

- ziya doğan; milis direktör

- deniz baykal; hatalı sollama

- komada kadayıf ye ki, toprağın bal olsun

- islam haber ajansi.net; ihanet

- özgür dilerim

- üç vardiye bir hayatı götürür

- ne mutlu türkü dinleyene

- isçiyim haklıyım kazanamıyorum

- fatih ürek, kuşum aydın, dr bilal, yılmaz morgül; toplantı

- ayakkabılarımızdan başka kaybedecek bir şeyimiz kalmadı

- kimseler atansın, kimsesiz mezarlarına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder