11 Ekim 2009 Pazar

Haydar Işık / Başaltı notları - 8

Eski bir aşka
bugün günlerden pazar
birazdan bölünür gün ikiye
sigara içenlerle içmeyenler
uyuyanlar, yürüyenler
ölenler, dirilenler
bugün günlerden yaşadıklarımız
sen kendi evinde
ben kursağımda güvercin
sen gözlerinde kırlangıç
ben ellerimde kanlı avuç
kızlarımız var iki yanlı
iki tatlı kuş
aynı tatta her biri
sen yine en dar sokağından inip istanbul'un
bırak beni!
yalnızlık halim olsun
yürüsün kıyıların tanıklığında
kuzgun lekeleri düşsün, çiğ taneleri
bütün lokantalar yamuk olsun artık
bütün taksiciler dost
gemiler terse dönsün mavralarla
sen bana çift sesli hikayeler anlat
komsular duysun
kapanmasın el yaraları
sızlasın dursun!
sen bana gözlerinin dibiyle bak!
denizden bir dalga vursun bana
sen beni kaşlarınla yokla
hava saldırılarıyla dirilsin aşk! (...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder