7 Ekim 2009 Çarşamba

Haydar Işık / Başaltı notları - 6

- beni cepten değil yürekten ara!..

- etnik tırnaktan ayrılmaz

- polis copuyla komaya diil, sosyal devlet eliyle kamuya girelim.

- kredi kartı mağduru polisimize kıyak: Türkiye'de büyük bir ihtimalle sosyalist düşünceye mensup bir polis memuru yoktur. kapatamadığı kredi kartı borçlarından dolayı bunalıma giren bir polis ortalığa çıkıp "ben sosyalistim" desin. hatta, "zaman zaman komünistim" diye de tamamlasın! ertesi saat görevden atılacaktır. lakin medyanın ve kolay kandırılan halkımızın ilgisini çekecektir. her çıkacağı tv kanalından, söyleşi başı alacağı paralarla kredi kartı borçlarını kapatacağı gibi, ev ve araba da alacaktır. bir süre sonra da; benim kocam bir felek, yemlikteyiz, var mısın salak mısın gibi televizyon programlarında boy gösterecek ününe ün katacaktır.

- bu dünya bankası fani kimseye kalmaz

- imf için ne dediler;
hülya avşar:
kürt yanımla protesto ediyorum, Türk yanımla incelemeye aldım, soruşturuyorum.
ibrahim tatlıses: Allah cezayı verecek.
mustafa denizli: göstericilerin sistemlerinde yanlış var. sapancılar geride toplanacak! gaz maskeliler aralara sızarak depar halinde olacaklar! polisle çatışabilecekler de ileri hücum bölgelerinde çoğalacaklar. eğer imf gidene kadar onbeş bin kadar gösterici toparlanırsa, polis engeli asılır. şampiyonluk uzak diil. eğer protestocular ibrahim üzülmez'le, nihat kahveci'yi isterlerse verelim gitsin. bizde bi işe yaramıyorlar. nihat uzak mesafeden çevik kuvveti sutlar. ibrahim de iyi topuklar.
deniz baykal: imf bir bütündür bölünmez. türkü, kürdü, lazı, ermenisi hepimiz bir imf'liyiz.
erman toroğlu: al hocam al! geriye al. sar sar iyice sar! daha da geriye git! 1950'lerdesin daha git! hah söyle gel gel az daha geriye gel. bak 1900'lara geldik. bakalım şimdi var mıymış dünya bankası, münya bankası?
nuri alço: bu kadar eylem yapıp sağa sola zarar vermenin anlamı yoktu. istanbul'a gelen imf'li konukların içeceklerine uyku hapı atılsaydı, gerisini ben hallederdim.
çarşı grubu: çarşı imf'ye karşı.
ziya doğan: bizim yabancıların alacaklarını öderlerse, düşük faizle aylık geri ödeme planı uygularız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder