27 Ekim 2009 Salı

Laz Marks Emice Anadolu’yu dolaşmaya devam ediyor!

Politik stand-up Laz Marks Emice hala sahalarda;
81 maçta 22 bin seyirciye ulaşan Laz Marks yenilenerek sahalara çıkmaya devam ediyor. Taktik anlayışı aynı, (toplu hücum toplu müdafaa) ama yerli ürün esprilerle takviye edilmiş bir kadro ile güldürmeye devam ediyor.
Yeni maçlara yeni hikayeleriyle hazırlanan Laz Marks Emice şunları söyledi;
"Paçilar, uşaklar endisturiyel futbola ve oligarşiye karşı yaptuğumuz bu maçlarda atacağumuz golleri kaçurmamak içun tiribünlerdeki yerlerunuzi alun. Ha böyle açilumlarla geçen şu son günlerimizde, Temel'un Fadime'nun kafasi karişmiştur. Haçan bu karişukluklara son verecek, işçilerden emekçilerden yana açilumlara devam edeceğuk. Bizim maçlari seyretmağa geleceklerun içi rahat olsun, çünkü kameraylan kayitlar yapilacaktur."
Laz Marks Emice'nin Kasım Ayı Maç Programı;
30 Ekim: Kartal/ Hasan Ali Yücel K.M 20.30
6 Kasım: Maltepe/Maltepe Kültür Merkezi 20.00
10 Kasım: Şişli/Haldun Dormen Tiyatrosu 20.30
11 Kasım: Sarıyer
12 Kasım: Bandırma/Eğitim-sen
14 Kasım: Ceylanpınar/Eğitim-sen
15 Kasım: Nusaybin/Eğitim-sen
16 Kasım: Viranşehir/Eğitim-sen
17 Kasım: Mardin/Eğitim-sen
18 Kasım: Kızıltepe/Eğitim-sen
19 Kasım: Ankara/Tiyatro Festivali
20 Kasım: Nizip/Eğitim-sen
21 Kasım: G.Antep/Eğitim-sen
22 Kasım: Adıyaman/Eğitim-sen
23 Kasım: Batman/Eğitim-sen
24 Kasım: Bismil/Eğitim-sen
25 Kasım: Diyarbakır/Eğitim-sen
Not; Aralık ayında Çukurova’dayız bekleyruk...

Yazan: Yılmaz OKUMUŞ
Oynayan: Haldun AÇIKSÖZLÜ
Desen: Tuncay AKGÜN
Genel Koordinatör: Alper KÜÇÜKDEVLET
Bilgi için; 0212 254 89 30- 0554 738 36 90
kucukdevletalper@gmail.com
www.leman.com.tr
www.cansenligi.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder