7 Ağustos 2009 Cuma

Yalanın kilosu kaça?



Beyaz yalanlar / Kadın
1. Dikkat ettin mi bütün şişmanlar çok neşeli, hayat dolu...
2. Aaa bu da kilo mu, iki gün spor salonuna gidiyim eritirim...
4. Tarihe bir bak, güzellik tanrıçası Afrodit bile etli butlu!
5. Tarih boyunca güzellik ölçüsü iri göğüsler, dolgun kalçalar olmuştur!
6. Ünlü yönetmen Fellini’nin kadınlarına bak, hepsi etine dolgun kadınlar...
7. Şu sıralar depresyondayım, buzdolabının önünden ayrılmıyorum. Bu göbek dönemsel yani.
8. Benim ki ayva göbeği kızım...
Beyaz yalanlar / Erkek
1. Bira göbeği be hocam, hemen eritirim...
2. Benim hatun böyle biraz göbekli seviyo biliyon mu?
3. Marulun bile göbeklisi makbul...
4. Biraz kilo iyidir hocam, zengin gösterir!
5. Kullandığım ilaçlardan oldu, yoksa ben tığ gibiydim.
6. Bir dirhem et bin ayıp örter.
7. Sigarayı bıraktım da o yüzden... Yoksa bende kilo barınmaz, bilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder