5 Aralık 2010 Pazar

Haydari - 122

- ulaştırma bakanı bienali...

- bütün iş toplantılarımı ve görüşmelerimi iptal edin, odama da kimseyi almayın! kimler profilime bakmış çok merak ediyorum.

- askerliğimi açığa alınarak yaptım.

- aptullah gül'e sorma, o bilmez aşkı sevdayı neşeyi...

- çok teşekkül ederim!

- yavaşlayınca bilgisizsayar oluyor!

- ferrari pilotu hatasız bile sollasa, tofaş pilotundan dayağı yer!

- gariban kendi ekseni etrafında 24 saat döner!..

- gençler eğitim için bize gelin! bir baltaya sap edelim!..

- toplumun uyumasına alıştık da, horlayınca ses kirliliği oluyor!

- nükleer santralde füze kalkanımı unuttum...

- baz istasyonunda ölecek var!..

- karşıdan karşıya geçmeden, önce sola sonra sağa sonra tekrar sola bakma! dön evine git! eksoz gazı yutma!..

- hakkımızda domuz eti var, helal edemiyoruz!..

- böyle giderse iktidar, ülkeyi de açığa alacak!..

- sanat için soyuturum...

- hava topuna çıkan kalecimiz, kasığında ağrı olunca acil iniş yaptı...

- yükseklik korkusunu yendim simdi sıra gelecek korkusunda...

- iyi bir çevreci kafasına saksı düşse, piyango bileti alır!

- 2011 kış koleksiyonunuzda bu sene akp'den kok kömür...

- biz kara bahtım derken, yattara beyaz bahtım diyor...

- ya halkla ilişkiler müdürü yalnız yaşıyorsa?..

- garibanın kariyeri yaptığı çocuk sayısına göredir!

- gemliğe dogru / kuraklık göreceksin / sakın şaşırma!..

- envanter için yıldızları sayıyorum...

- şehrin ışıkları dans yarışması...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder