29 Aralık 2010 Çarşamba

Haydari - 136

- polisimiz insaflıdır diz altından vurur!..

- bir tutuklu bir tutukluya, ''hayata kaldığım yerden devam edemiyorum'' demiş.

- sıradaki şarkı alzheimer hastaları için geliyor; ben seni unutmak
için sevmedim.

- turiste, ağlanacak halimize güldüğüm yüzümü gösteriyorum!..

- yoğun tipsizlik nedeniyle bahtım kapalı...

- akvaryumda ölen balığın suyu bol olsun!..

- kahrolsun antik demokrasi!..

- toplu etnisite satışlarımız başlamıştır.

- garibanın yeni yılı da ikinci eldir!..

- başarılı geçen bir ameliyatla midemdeki haram lokmayı aldırdım.

- allahın yürü dediği kullar güzergahı...

- ekmek bulamıyorlarsa postal yesinler!..

- aşkın dört harflisi üzerinde uğraşıyorum!

- tanıştırayım, kitabım...

- konu mankeni 90 kelime, 60 paragraf ve 90 kinayeden oluşur.

- sözlü tarih biter, yankılı tarih başlar...

- huma kuşunun yükseklerden seslenişi humanist bir tavırdır!

- göz altı torbalarımda rezerve yaşlar vardır!..

- sosyal demokrasi aşılmayacak bir hastalık değildir! yeterki mücadele
edilsin!..

- çok kısıtlı sayıda yergilerimiz vardır.

- bizim üst başlığımız; kahrolsun faşizmdir.

- benim adım vatandaş, parayı bulamam diyorsam bulamam!

- kütüphaneler kışlamız, kitaplar da süngümüzdür!

- mısır'daki sağır sultan'a sponsor aranıyor!

- bir orkestrada arap olur zırlarım!..

- bütçe görüş mesafem daralıyor!

- silivri'yi İLlallah yapacağız!..

- kedi ciğersiz adamı sevmez!

- her yöne 400 dakika iş hakkı...

- garibana 2+0 konut.

- alkollü futbolcu top sürmesin!

- şike yapan kaleci 6 ay hava topundan men edilsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder