10 Aralık 2010 Cuma

Haydari - 125

- aile içi şiddet salonumuz üst kattadır!..

- cenin dayak mı istiyor?

- ben polisin çemberinden geçmiş adamım...

- tahammül sınırıma mayın koydum!

- zamlardan sonra, arabaya taş koydum!

- sanat toplum için midir, yoksa cemaat için mi?..

- bunca yıldır idam edilirim ama sizin gibi iyi kalpli bir cellat görmedim...

- çok izdiham yaratıcısıyım...

- toptan satışlarımız ligin son haftalarına doğru başlar!

- asker ocağında ana da olsun!

- egemenlik kayıtlı şartlı AKP'nindir

- nereye ait olduğumu bilmiyorum, DüNyA testi istiyorum!

- halayın başını çeken bilir!..

- eski tüfekler de silahsızlansın!

- polis orangutanlı güç uyguluyor...

- çocukluk yapma kariyer yap!..

- recep beyin zeytinyağlı dolmabahçeleri...

- ataşehir'de 10 bin peşin, dairen benim!..

- yüzbaşım terhisime 1 saniye kala firar edebilir miyim?..

- ölmeden önce bigisayarınızı kapatmayı unutmayın!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder