14 Aralık 2010 Salı

Haydari - 128

- bütçemiz her zaman açıktır, buyrun efendim!.

- geçmiş ölsün!..

- hadi beyler adalet yerini bulana kadar bi el atın!

- tut beni yoksa dayak yiyecem!

- ikiz yumurtalı üniversiteler...

- kalecinin gözüne lazerli ameliyat!

- önümün açılışına herkes davetlidir!..

- kör talihimin bandajlarını açıyorum!..

- futbol kitleleri uyutuyor, barselona uyandırıyor!

- futbolda şans da olacak ve düz koşu yapacak!

- handeyi tecavüz...

- son kullanılma tarihimdir! artık gözüm açıldı.

- ingilizce din kursu...

- akp, gavur izmir il teşkilatı...

- hafızam beni zorluyor komiser bey!..

- en kötü yüz yılımız böyle olsun!

1 yorum:

  1. - akp, gavur izmir il teşkilatı...

    hani diyorum, gavur'la akp yer değiştirse, cümle daha bi anlamlı olmaz mıydı?

    ahahahaha

    YanıtlaSil