17 Aralık 2010 Cuma

Haydari - 130

- türkiye mermi manyağı olmasın!

- pilli reis...

- ölümü göremiyorum!.. ışıkları açın!..

- arap sabunuyla roma'yı yıkarım...

- ben sadece 'yaşamak güzel şey be kardeşim' şiirini alsam, kitap için
yeterli param yok da...

- bütün savaş uçaklarının motorlarına kuşlar girsin yarabbi!..

- benzinde yapılan iki kuruşluk indirim beş para etmez!..

- sosyal paylaşım ahım tuttu...

- tek göz odada edebimle oturuyorum...

- cehenneme günahsız girilmez!

- fay hatlarını kontrol altına alın! türkiye bölünmesin!..

- kör olasıca kazım, üstüme faiz getirdin haa!?

- kalecinin çift yumruk attığı top, artık yuvarlak değildir!..

- halk pazarı arena...

- ayrılık olay değil!..

- damdaki kebapçı...

- gün birlik günüdür, yarın ayrılırız!

- insanlarla çapraz bağlarım koptu.

- savaş eğitimi şart değil!

- türkiye'nin üreteceği ilk savaş uçağını, recep bey denesin diyenler...

- vatan bir bölümdür, dünya bir bütün!..

- çok değiştin anayasa, seni tanıyamıyorum...

- 'benim üniversitelerim' okuyucu arıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder