7 Aralık 2010 Salı

Haydari - 123

- sağ ayağımın tabanı kaşınıyor, kirli para gelecek!..

- kefalin cebi yok!..

- bu hattın altinda geriliyorum abi...

- üç maymunu oynayacak hayvan ruhlu insanlar aranıyor!

- yakında 2011 kreasyonu yeni korkularımız gelecek...

- polisin kaskındaki seri numarasını aldınız mı? / aldım hakim bey aldım da... / eee / aldığım icin dayak yedim.

- ayağa kalkmayan amerikan yandaşı olsun!

- wikileaks yargısız infazları da ortaya sızdır!..

- soyunurken iç güdümü de çıkarayım mı?

- orta doğu'nun halinden, orta doğu teknik üniversiteliler anlar!

- yandaş yayın organı mafyası...

- ev alma komşu da kal!

- avuçlarımda yılların maus yorgunluğu var...

- yerin dibine değil, topun dibine gireceksin evladım!

- üçüncü değişiklik hakkımızı futbolcumuzun oyun zekasını değistirerek kullanmak istiyoruz...

- acil ızgara böbrek bekliyorum!..

- güneydoğum sancısı.

- adam adama ol!..

- paranın bir önemsizliği yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder