25 Aralık 2010 Cumartesi

Haydari - 134

- ara bulandırıcılık...

- arkadaş listem için profilimi veririm!

- iki dilli kaval...

- ilk kişisel resmi dilimi açıklıyorum!

- bir televizyon kanalına felaket habercisi alınacaktır!

- bir televizyon kanalına, depremi haber veren kediler de alınacaktır!

- aslına uygun bomba ihbarı...

- çözüm toplu konutta değil, yaratana sığınmakta...

- çok içtin abi / karışmayın bana, barışa susadım

- hadi hep beraber, birlik ve beraberliğimize uzanan elleri göriim! hoppaa...

- bu meclisten yeni yasa tasarısı geçti mi acaba?..

- dikkat devletin polisi var!

- devletin profile bakanı...

- haydarpaşa gargara oldu...

- rakının yanına MEZEyet alayım!..

- anarşist kan grubu...

- paris'te son halay...

- genetik soru önergesi...

- kadınlar kedilerini güldüren erkeklerden hoşlanır!..

- bir inek bir ineğe,''hadi acele et, samandan kaybediyoruz'' demiş.

- iki salon bir mimarlar odası...

- doğa kontrol hapı...

- allah sana yerli dizi uzunluğunda ömür versin!

- tepeden bakmak için imar hakkı alınsın!

- hafta sonu şehirden kaçıp kentleşmeye gidelim!

- arkadaş ev kredisi ala ala mortgage oldu.

- dur kim olursan ol dur!.. yerimiz kalmadı!

- garibanlar için topluca derme çatma konutları...

- ayakları yere sağlam basmayanlar için, yerçekimi kuvveti hikayedir!

- avrupa birliğine girmek isteyen bir caddede noel baba olarak çalışıyorum.

- sana arkadaşımı ihbar edeyim, bana ne şerefsiz olduğumu söyle!..

- bugün ilk defa kendimi amerikan işgalinin üstünde hissediyorum.

- emekli sandığımı satıyorum!..

- sahte sanatları...

- sanatsız kalan bir topluma resim kursları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder