9 Mayıs 2010 Pazar

Kapitalizum batayi, yatup ense yapalum

Latin Amerika’daki gelişmeleri ve Yunanistan’daki halk isyanini okiyan Foter Osman panik içinde yanuma geldi. Borsada oynayimiş, gören da bu eşşeğun önde gidenini Merilin Linç’un siyosi zanneder.
Meğer hanumun bilezuklerini bozdurup borsaya yaturmiş. Çekinerek sordi; “Laz Marks Emice, ne oliyi, yoksa kapitalizum hakkun rahmetine mi kavuşayi? Borsada yakalandum, ne olur yap bir kapitalizum tahlili da ben borsadan çikmadan batmasun…”
“Ula ben istek üzerine sipariş tahlil yapan laboratuar miyim, var olan durumi tahlil edeyirum” demeye kalmadan Gudukli Zeki araya girdi, “Uuuy, yaşaduk o zaman Laz Marks Emice, madem kapitalizum batayi, niçun kendumuzi kasalum, niçun mücadele edelum ki? Aha da tökezledi, kendisi gidecek demek ki.”
Bulara şöyle bi baktum, Ula uşağum dedum, Fenerpahçe’ylan maç ederken yatacaksun aşaği, Fener kendi kalesine gol atacak ve yenildum deyup maçi birakacak, öyle mi? Fener’un bir süri arizasi olabilur ama sen da yenmek içun bir çaba göstereceksun da. Öyle koşmadan mücadele etmeden Fener yenilur mi?
Tamam, Alanzinho kadar becerukli olamayabilursun ama hiç olmazsa Umut kadar koşacaksun da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder