4 Kasım 2010 Perşembe

Haydari - 108

- yorgun demokrat termal dinlenme tesislerinde.

- hacca giden hacı, küba'ya giden kübacı...

- garibanın sesi ana kumandadan kısılır!.

- dövemez kimse seni benim dövdüğüm kadar!.

- iyi diyelim senfoni olsun!

- sonradan göremiyorum, zengin olamıyorum doktor bey.

- yiğidim aslanım burda yatıyordu, TOKİ kaldırttı.

- maskeli stoperler cemiyeti...

- çok yanaktan öpüşen bir milletiz, koruma yanaklık takalım!

- kavga örüyorum sana... iki elimin tersi, bir elimin içi...

- ben her ilkbahar, yaz, sonbahar ve kış aşık olurum...

- bütün bir varoş birleşip kurbana gireceğiz.

- anca bireysel kanca bireysel...

- kanımca bozuğum...

- lütfen sessiz olun! saz da bizim söz de...

- aynasızı işkencedir kişinin!.. otopsiye bakılmaz!

- ismimin ve cismimin bütün halleri halsizdir...

- bir başkadır benim memelerim...

- aşık veysel, karacaoğlan, pir sultan ve kul himmet'in dedikleri de, ata sazı olsun!..

- yalancının tarihi örgütlülüğümüze kadar!..

- kadılar, müftüler hükümet kurarsa...

- tatlı dul insanı baştan çıkarır!..

- serseri ilanlar.

- bu hükümetten adam çıkmaz!..

- hava dijital soğuk...

- kardan adamın havucu organik olmalı!..

- halkı satışlarımız başlamıştır!..

- bitlis'te 5 kilo patlayıcı...

- geri yıl uygulamasi da olsa...

- çok gerginsin be isa...

- şarap kızı camdan bakıyor...

- nasreddin hoca bugün yaşasaydı, otomobilini geri viteste kullanırdı.

- öpüşelim! tenini korkak alıştırma!..

- sevgilisi için kapalı çarşıyı açtıracak maganda yok mu?

- ışıltılı ve pürüzsüz kalmak icin adam olun!

- şıştt sabahın bir sahibi var! dolaşmayın bu saatlerde...

- ana diline biber sürerim!

- lenslerini çıkar gözlerinden öpecem!..

- sessizlik bozulduysa tamir edilir!

- yüce divan yolunda yargılanacak var!

- çok gizli konuşmalarım için, iç cep hattı aldım.

- made in inşallah...

- arama motorum su kaynattı...

- 0 grubu er aş şerefsiz negatif...

- türk erkeğinin ideal vücut ölçüsü: 60 kolesterol, 90 gizli şeker, 60 tansiyon.

- çok soğuksun be havva...

- din işiyle tayyip işi ayrılsın!

- ben çocukluğumu yaşayamadım bari çocukluğum yaşasın!

- ekmek dilim almanca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder