8 Kasım 2010 Pazartesi

Haydari - 109

- sizin hiç babanız işten atıldı mı?..

- türkiye çocuklar karate şampiyonasında, ogün samast birinci olur!..

- yüzsüzlük esastır!

- istisnalar el kaideyi bozmaz!

- iki yüzlü banknotları seviyorum...

- neyzen osun tevfik!..

- önemli olan yüz değil, bölgesel güzellik!..

- iç çamaşırı imparatorluğunda kapı kulu olsam.

- pazar filesi sultanları, mutfak servisinde...

- parmaklar tetikten çekilsin, epilasyon yapılsın!..

- kredim çok kart...

- altın domates öfke festivali...

- sebze ve meyve halimiz çok yaman...

- müteahit yalanı: doğa üstü bir yaşam.

- 'hani benim gençliğim nerede' bir yana, çocukluğum ne oldu?

- önce deutschland!..

- parayı veren hakemin düdüğünü çalar!

- garibanınki boş yıldızlı oteldir!

- kendimi kara kaşım, kara gözüm için seviyorum.

- kara ciğerimi akladım...

- buralara iskan gelecekmiş... buralardan isyan olacakmış...

- canlı yayında 7 konuk birleşip reklama girdik!

- off be taşeron gibi karı...

- bana bir harfiyat ihalesi alanın kırk yil kölesi olurum!.

- et yarışı...

- bilgi sayarıma dert indirdim...

- 13 yıllık zorunlu eğitim yolun yarısı...

- obruk: organik doğal mezar.

- delikanlı ol, sakatatımı ye!

- kuş burnu içtim, hiç unutmam...

- ıslak imza günü...

- dizi üssü bilgi sayarı...

- zorunlu insanlık dersi olsun!..

- iki lensim önüme aksın ki...

- imralı - kandil metro istasyonu...

- barışa giden yolda, kazı çalışmaları yapılmaktadır!..

- doktor bey sık sık saygı duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder