25 Kasım 2010 Perşembe

Haydari - 117

- bir kamu kuruluşunda susuyorum...

- mekanı parsel parsel, imarlı cennet olsun!..

- nükleer uçak gemisinden martılara simit çıkmaz!

- güneş ufaktan şimdi doğar!..

- ana dinde merhamet...

- artık eşşekoğlu eşşek yerine, ithaloğlu ithal mi desek?

- erkekliğin yüzde doksanbeşi cinsel organdır!

- kemal kılıçdaroğlu iktidara gelirse çankaya köşkü, gecekondu köşkü olsun!..

- yavru vatan kıbrıs, kuzen vatan türkmenistan...

- ata sponsorumuz güneş...

- halk dili çok uzamış keselim!..

- şiştt toplum uyuyo, gürültü yapmayın!

- kula degil yüreğine sor beni leylim gaga!

- haydi beyler el ele, gaz gaza kitle eylemine!

- sizi asistanım öldürecek!..

- her tarafınız sarıklı, teslimiyetçi olun!

- ben sana uçak savarsın demedim, uçak savamazsın!..

- sakın bizden ayrılmayın! kısa bir ekmek arası vereceğiz...

- aküsünü doldurup dudaklarımın, öpücem seni!..

- ateşli silahlanma, ateşli seviş!..

- günde en az yarım saat siyasal hareket yapın!

- çok tanrılı dinlerde, beş harfli bir tanri adı?..

- garibanın tek ayrıcalığı, isminin büyük harfle yazılmasıdır!

- bu mevsimi burada noktalıyorum /yaşayan bir ölüyüm artık!..

- kederli bir özneyim ben / sıradan bir cümle arıyorum...

- yaşamın kıyısını da boşaltın! buralara ihale girecek!..

- dünya bir sahne, biletler de kredi kartlarında...

1 yorum:

  1. - şiştt toplum uyuyo, gürültü yapmayın!

    ahahahaha, daha güzel anlatılamazdı...

    YanıtlaSil