21 Kasım 2010 Pazar

Haydari - 115

- cinsel iktidara gelince başlık parasını kaldıracağız!

- evdeki hesap çarşıya karşı!..

- üniversite sınavında değerimi bilemedim.

- merhaba asker nasılsın? / sağ olayım!..

- hadi beyler sağlık bakanlığına içiyoruz!..

- ben seni evrenselin olasın diye sevmedim...

- içki masası mobilyacıda durduğu gibi durmaz!

- teslim olmayalım halilim aman kurşun saçalım! / korkma hatçem, yüksek yargı elimizde!..

- tek kale maço erkeği...

- iki laf cambazı bir masada oturamaz!..

- benimle seslenir misin? / fakat biz ayrı oktavların insanlarıyız!.

- abesle işgal orduları...

- naaşımı volkanik taşın üstüne koyun, havası olsun!

- kör nişancıyı lazerle tedavi merkezi...

- acı haber merkezi sundu...

- biz katıldık ya; mübarek 1. dünya savaşı...

- gözlerimde biber gazı var doktor bey! / bir süre siyasetten uzak durun!

- kimse kimseden üst teğmen değildir!

- savaş degil sevişme teknolojisi yarat!..

- bir kulunu çok sevdim, o beni hit sevmiyor.

- dikkatli köpek var, korkmayın!

- füze kalkanını indir!

- paris'i diyarbakır yapsak?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder