19 Kasım 2010 Cuma

Haydari - 114

- bana bir suikastin mi var?

- ayna ayna söyle bize! hangisi benim kişiliğim?..

- yaşamak zor iş!. nefes alacaksın, üstelik aldığın nefesi geri vereceksin!..

- devlet dairesinden çıkıp, mafya üçgenine girdim.

- ben ettim senet etme!

- yılbaşı sürecinde, mahallemizin kazına yan bakanı delik deşik ederim lan!

- noel babanın bizdeki versiyonu, nasrettin hoca olsun ama, 'parayi veren düdüğü çalar' demesin!..

- iş arıyordum, ciddiye alınmadım...

- allaha havalelerde yoğunluk var! tekrar deneyiniz!..

- en içten dileklerimde problem var doktor bey!..

- batı'da büyük kentlerde yaşayan doğulular, orta doğuludur!

- kültürlü futbolcu oyunu iki taraflı okur!

- kappa açık, fermuarı çek!

- pablo neruda biz oradayız!..

- evden çıkarken şuurumu açık unuttum.

- hatıralar sardı 4/1 yanımı...

- askerliğimi elektronik postacı olarak yaptım...

- tekme tokatlıyım...

- başım dik alnım açık, saç ektirmek istiyorum!.

- kan lekeleri çıkmıyordu, deterjanımı değistirdim...

- bu dansı cinsel açlık çeken insanlara lütfeder misiniz?

- ruh doktoru çağırılır!

- bir devlet dairesinde, özel kalem müdürünün, kalem traşlığını yapıyorum.

- ateş pahası fiyat düstüğü yeri yakar!..

- bire bira ilgileniyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder