28 Kasım 2010 Pazar

Haydari - 118

- asıl sorun öküzün trene bakması değil, insanların haydarpaşa yanarken seyretmesi!..

- sen gittin gideli / ben de kalmadım kendimde...

- her sabah elimi ve iç yüzümü yıkarım!..

- gökyüzü bu kadar açık olmasaydı, parayla baktırırlardı...

- 18 yaş bunalımı olan giremez!

- bugün benim doğaçlama günüm...

- hasbel kader utansın!

- aloo, 112 itfaye mi? oligarşi yakıldı da...

- semih şentürk, fenerbahçe'nin yerli malı haftası gibi...

- huzurunuza termik santral yapıcaz!..

- dil bilgisinde özel isimler neon harflerle yazılsın!

- bir süre ayrı kalalım aşkım, sen arka yoldan git! ben buradan!..

- doğanın kanunu bu, yüksek yargıya gidilmez!

- gel iç güdü güdü geh!..

- kullanıcı adın batsın!..

- kendimi yeniliyorum, tekrar deneyiniz!..

- otuzbeşlik, aklı başında bir insan...

- iyi edebiyatçı olmak için düzey koşuları yapıyorum.

- seninle sevişmek için üstünü kullanabilir miyim?

- valla ben iktidarın yalancısıyım. / Yandaş Medya

- yarış atı yatırımcısına göre kişner!

- erbakan bugün halka köpürecek!

- garibana fotokopi koyun...

- ikibiniz kuleler...

- oy benim melek yüzsüzlüğüm...

1 yorum:

  1. - asıl sorun öküzün trene bakması değil, insanların haydarpaşa yanarken seyretmesi!..

    insanlar (!), sivas'ta yanan "insan"ları seyrettiler azizim. gar yanmış çok mu...

    YanıtlaSil