24 Kasım 2010 Çarşamba

Haydari - 116

- bakkal kardeş, rakıyı içime sar!..

- önemli olan il değil ilgi sözü...

- futbolun kalbi lig tv'de tekliyor!

- guiza boş kaleye yürüyerek girebilir mi?

- yerli turiste gülüyormuş gibi yap!

- ne yapiim ayol, blogumun tozlarını aldım...

- devlet tahvilleri, halka arıza edilecek!

- nato zirvesinde çaylar aptullah gül'den...

- geciken adalet de yargılansın!

- internette 40 gün 40 gece devri alem...

- ilk kişisel resim sergime, benim dışımda kimse bakamaz!

- yeter lan çok üretim fazlası oldunuz!

- sigarayı kulak ardı etme, öldürür!..

- kızını dizine alıp sevmeyen kendini de sevmez!

- çicek kalkanı...

- füzeler şirketten...

- nerede o eski dostluklar? orta sahada pas verecek arkadaş bulduğumuzda, yıllarca ayrılmaz, deplase olurduk. aramızdan top sekmezdi...

- evren pisleniyor aşkım! ortadan ikiye ayrılmış dünyanın insanlarıyız artık!..

- ben sana gülüm demem! ü'leri söyliyemiyorum...

- füze kalkanına prezervatif...

- yayınımıza küçük bir sömürü arası veriyoruz!

- en bitmez takvim: üyelik takvimi.

- içkili yerlerimi aldırmak istiyorum doktor bey!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder