18 Kasım 2010 Perşembe

Haydari - 113

- eş kenar cinsel...

- bizimkiler höst lady...

- avrupa sağa kayıyor ırkçılık gelişiyor da, türkiye sola kayıp, kardeşlik mi oluyor?

- ya toplum polislerinden biri toplumcuysa?..

- geceleri beni çok horluyorsun.

- emenike erdoğan...

- dil ustasına yeni bir dil yaptırdım.

- 4 yılda bir alfabe B harfiyle baslaşın!

- içişleri bakanlığı emniyet ve cinnet teşkilatı...

- şimdi sen gidiyorsun ya / göz yaşartıcı bombayı salacam milletin üstüne...

- bayram şekeri hastasıyım...

- ben de belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak, ikinizi de koca karı ilan ediyorum!

- yerli eti haftası...

- kederkondu bölgesi...

- uyan bey! eve soysuz girdi...

- bugün benim doğulu günüm...

- turizmciler tiyatrocular gibidir, içleri kan ağlasa da çıkıp turistlere güleryüz gösterirler.

- ayıp oluyor beyler, 500 milyon facebooklu bizi izliyor.

- bir akarsuda balık adam olarak çalışıyorum.

- billur kişi: bilir kişinin terfi etmiş hali.

- kafamın bit'tiği andır!

- çok şiir'insin!..

- ya barış elçisi kendiyle barışık değilse?

- radar var önünü ilikle!..

- yukarıdan bombayi sallamak kolay, erkeksen teke tek gel!..

- doğruyu söyleyin doktor bey, kaç aylık faizim kaldı?

- kültür bakanının makamından çok daha yücedir, nihavent makamı...

- doğum kontrolünde yakalandık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder