24 Mart 2010 Çarşamba

Atılgan Korkmaz / Buyur burdan bak - 04

Alış bunlara Boranım
Uzun zamandır izinsiz çalışıyordum. Pazartesi günü işler normale dönünce 4 gün izin aldım hanımı çocukları kapıp memleketim Balıkesir'in yolunu tuttum. Babamlar ve dedemlerle birlikte uzun yıllardır ziyaret edemediğimiz akrabaları ziyaret için yollara düştük. İvrindi, Havran, Edremit, Burhaniye... Her şey çok güzeldi, tek problem ki problem demeye dilim varmıyor, içim de acıyor hani, büyük oğlum 2,5 yaşındaki Boran... Hiç durmadı, sürekli ağladı, zapt etmekte sıkıntı yaşadık. Bir çocuğun yapabileceği tüm yaramazlık türevlerini yaşattı bize.
İşte ülkemin hali, en demokrat olanlar bile yaramaz çocukları ki öz torunları bile olsa, kabullenemiyorlar. Beni ve eşimi onu şımartmakla suçladılar, yargıladılar.
Ahh Boranım ah, alış bunlara. Daha çoook adam etmeye çalışacaklar seni.
Kendin olabilmen için çatlatacak o kadar çok kabuk var ki anlatamam. Ama baban olarak daima yanındayım, sağ olduğum sürece söz veriyorum.

Sudan sebeple problem çözüldü
Hindistan ve Bangladeş 30 yıla yakındır, New Moore kayalıkları ya da adası yüzünden sorun yaşıyordu. İki ülke bu kayalıklar yüzünden savaşın eşiğine gelmişti ama bu sorun kendiliğinden ortadan kalktı.
Nasıl mı? Çoğumuzun korkulu rüyası küresel ısınma bu kayalıkları sular altında bıraktı.
Sudan sebeplerle savaşa bayrak açanlar, bu kez suyun gazabına uğradılar, hevesleri kursaklarında kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder