4 Nisan 2010 Pazar

Ahan da Troçki haklı çıktı

Bizim sermayemizden daha denyo bir sermaye varsa o da Birleşik Devletler'in obez sermayesidir.
Bu salaklara kalsa Barack Obama devrim ateşini yaktı, bir kaç seneye kalmaz ABD sosyalist bir ülke olacak.
Cumhuriyetçilerin başını çektiği ultra - denyoların bu kadar şamata koparmalarının nedeni, Obama'nın seçimden önce de söz verdiği gibi, artık kangren olan sağlık sistemlerinin bir iki çivisini değiştirmeye kalkmasıdır. Yaşlılar hariç, özel sağlık sigortası olmayan 10 milyonlarca vatandaşını ölümle başbaşa bırakan ABD yönetimi bir iki düzeltme yapmaya kalkınca Obama sosyalist ve bolşevik oldu.
Böylece, devrim 3. Dünya ülkelerinden değil, sanayileşmiş kapitalist ülkelerden başlayacak diyen Troçki haklı çıktı.
Türk solunun da gözü aydın. Nasıl olsa ABD'de devrim olacağına göre, artık karda kışta, yağmurda çamurda işçilerin, halkın arasına karışmaya gerek kalmadı.
Daha da ileri gidiyorum; sosyalist Obiş'in kankisi Tayyip Erdoğan da yakında durumdan vazife çıkarıp, "Hamdolsun ben de sosyalistim" diyecektir.
Hatta sosyalist öğrencilere, "Yahu ben size geçenlerde illet mi dedim? Çok özür dilerim gençler, hiç insan yoldaşına illet filan der mi" diye özür de dileyebilir. Neden olmasın, solda özeleştiri mekanizması var, bilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder