8 Nisan 2010 Perşembe

Bir terk edilme uzmanından; "Kadınları ne zaman bırakmalı?"

Bazı şeyler artık bana yetmiyor. (Bırak)

Annem seninle tanışmak istiyor. (Bırak)

Babam seninle tanışmak istiyor. (Bırak)

Yaa bu ayki telefon faturamı sen ödesen... (Düşünme bile, hemen bırak)

Pelin'in erkek arkadaşının arabasını gördün mü? (Neee, bırak tabi)

Ben de mi o kıyafetten alsam acaba? (Koşarak uzaklaş)

Evlenirsek ütü ve çamaşır olayına girmem şimdiden söyliyim yane!.. (Bırak!.. Hatta tekniğini biliyorsan okkalı bi karate darbesi vurararak bırak. Wang Yu ve Bruce Lee tercih nedenidir.)

Şakaların batıyoooo!.. (Harakiri yapmasına yardımcı ol. Direnebilir, olsun ısrarcı ol.)

Diş etlerimde iltihaplanma çıktı öpüşmeyelim bir süre olur mu hayatım? (Ajan Smith’in, Matrix’te Neo’ya attığı döner tekmelerden at midesine)

Cep telefonunu çaldırıp kapatırsa... (Telefonu en yakın polis karakoluna yönlendir, söylemeye bile gerek yok; tabi ki bırak)

Hayatım ben makyajımı yapıp aşağıya ineceğim deyip, seni 2 saat apartmanın önünde ağaç ediyorsa... (Evi yak, itfaiye sokağa giremesin diye de arabanı biçimsiz bir şekilde park et.)

Tatlım burnumu biraz kaldırsam mı? (Burnuna kesme vur, kaldıracak burun filan kalmasın.)

Tuttuğunuz takımın maçına 2 saniye bakıp, “Siz erkekler futboldan ne anlıyorsunuz?” derse. (İstediğiniz yumruktan başlayabilirsiniz)

Durduk yerde, “Ajkım, beni şeviyomujun?” diye bebek gibi konuşuyorsa... (Teflon tavayla kafasına vur, kaza süsü ver.)

Evlenince ben senin ayağına basacağım!.. (Öyle bir tokat at ki bitkisel hayata girsin. Bir daha ömür boyu ayağının yerini bile hatırlamasın.)

Şu anda seninle konuşamam evde misafirler var (Dürbünlü tüfekle vur, 250 metreden.)

Ay sıkıldım, çıkalım bu filmden. (Patlamış mısırların hepsini zorla yedir, kolanın pipetini kulağına sokup üfle.)

Sevgililer gününde sana ayı alırsa. (Milan’lı Gattuso’ya söyle, gelip klasik sakatlayıcı tekmelerinden bir kaç tane atsın.)

Hayır o arkadaşınla görüşmeni istemiyorum! (Eşeği suya yolla ve başka bir şehre git. Sonra eşek sudan gelene kadar döv)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder