4 Ağustos 2009 Salı

İnsan maymundan gelmemiştur


Bizum Foter Osman sevinçle Yali Kiraathanesi’nden içeri girup seslendi.
- Laz Marks Emice, hau sizun Darwin’un ‘Evrim Teorisi’ni yiktum. Hepten işkembeden sallamiş. İnsan maymundan filan gelmemiştur.
- Ula ne oldi, gene ne sivriluk yaptun?
Anlatti. Meğer bu bilim düşmani Foter Osman, Bulaşuk Ahmet’un besleduği bir maymun üzerinde deney yapmiş.
- Maymuna bir tane TOKİ ihalesi verdum almadi… Seçilebileceği en garanti yerden aday gösterdum kabul etmedi. Çakturmadan buna bin lira rüşvet verdum, orali bile olmadi. Kömür verdum, bulgur verdum, buzdolabi verdum ıınh, bakmadi bile… Sen söyle şimdi Laz Marks Emice, insan nasil maymundan gelmiş olabilur? Eğer ki soyumuzda bir maymunluk olsaydi hiç olmazsa bir tane teklifumi kabul etmez miydi?
Ula koyayim o kafaya bi odun.
Buni yakinda TÜBİTAK’un Bilim ve Teknik Dergisi’ne müdür yaparlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder